مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:552019-02-19بين الملل

توصیه کمیته مرکزی فتح به عباس درباره درآمدهای مالیاتی


کمیته مرکزی جنبش فتح به محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین توصیه کرد، مبالغ درخواستی از اسراییل را در صورتی که بخشی از آن کسر شده، دریافت نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این کمیته پس از نشستی که روز گذشته (دوشنبه) در رام الله داشت، با تاکید بر این مساله که حقوق اسرا و شهدای فلسطینی هر چقدر که فشارهای اسراییل زیاد باشد، پایمال نخواهد شد، به عباس توصیه کرد: مبالغ درخواستی از اسراییل را در صورتی که بخشی از آن کسر شود، دریافت نکند.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تصمیم گرفت نزدیک به 139 میلیون دلار از درآمدهای مالیاتی متعلق به تشکیلات خودگردان فلسطین را به عنوان مجازاتی برای این تشکیلات که بخشی از این درآمدها را به پرداخت حقوق اسرا و خانواده های شهداء اختصاص می دهد، کاهش دهد، اقدامی که از سوی تشکیلات خودگردان محکوم شد.

مبالغ یاد شده مربوط به مالیات هایی هستند که رژیم صهیونیستی به نمایندگی از وزارت دارایی فلسطین بر کالاهای وارداتی اعمال می کند و میانگین ماهانه آنها به 700 میلیون شکِل (نزدیک به 188 میلیون دلار) می رسد.

کمیته مرکزی جنبش فتح در ادامه این تصمیم رژیم صهیونیستی را دزدی و سرقت اموال فلسطینی ها دانسته و اعلام کرده است که با این رژیم مطابق با منافع مردم خود عمل کرده و حقوق آنها را حفظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه کمیته مرکزی فتح به عباس درباره درآمدهای مالیاتی

توصیه کمیته مرکزی فتح به عباس درباره درآمدهای مالیاتی