مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:362019-02-19دانش

ICAN برای ارائه خدمات «ساخت و تولید» تفاهم نامه همکاری جدید امضا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، در نشست اخیر مدیران مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) و پلتفرم مهامکس که در مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی برگزار شد، - ICAN برای ارائه خدمات ساخت و تولید تفاهم نامه همکاری جدید امضا کرد ICAN به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات ساخت و تولید با پلتفرم مهامکس تقاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، در نشست اخیر مدیران مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) و پلتفرم مهامکس که در مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی برگزار شد، ضمن بررسی نیاز صنعت و دانشگاه به زیرساخت و تجهیزات ساخت و تولید و نیز تسهیل روند پاسخگویی به مراجعان و متقاضیان، ابعاد مختلف این همکاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این جلسه، ICAN، به عنوان ارائه دهنده خدمات ساخت و تولید در حوزه فناوری نانو، برای ارائه خدمات ساخت و تولید به متقاضیان در مهامکس با این پلتفرم تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

لازم به ذکر است که امضای این تفاهم نامه سبب می شود تا این دو مجموعه به صورت مکمل به متقاضیان خدمت رسانی کنند و از این پس افراد متقاضی خدمات ساخت و تولید می توانند خدمات آنالیز خود را از مهامکس دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ICAN برای ارائه خدمات «ساخت و تولید» تفاهم نامه همکاری جدید امضا کرد

ICAN برای ارائه خدمات «ساخت و تولید» تفاهم نامه همکاری جدید امضا کرد