مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:302019-02-19فناوري

کنگره جهانی موبایل 2019؛ میزبان چه گوشی هایی خواهد بود؟


بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده اند با توجه به اعلام برنامه های شرکت های تولیدکننده موبایل، کنگره جهانی موبایل بیشتر میزبان گوشی های هوشمند مجهز به فناوری 5G خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آنکه کنگره جهانی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای عرصه فناوری حدود یک هفته دیگر در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، بسیاری از شرکت های تولیدکننده موبایل و غول های تکنولوژی از برنامه های خود برای ارائه، معرفی و عرضه محصولات و گجت های جدید خود سخن گفته و خبر داده اند.

شرکت زدتی ای در آستانه برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلون، اعلام کرده که قصد دارد از یک گوشی هوشمند پرچمدار و جدیدی رونمایی کند که از فناوری شبکه 5G پشتیبانی می کند.

حالا در اخبار جدیدی که به تازگی در وب سایت phonearena منتشر شده است، شرکت چینی زدتی ای (ZTE) اعلام کرده است که قصد دارد گوشی جدید و پرچمدار خود را که از فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت 5G پشتیبانی می کند، در جریان برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلون رونمایی کند و برای عموم کاربران و علاقمندان آن را به نمایش بگذارد.

این در حالیست که بسیاری دیگر از تولیکنندگان موبایل نیز از معرفی محصولاتی با همین قابلیت سخن گفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره جهانی موبایل 2019؛ میزبان چه گوشی هایی خواهد بود؟

کنگره جهانی موبایل 2019؛ میزبان چه گوشی هایی خواهد بود؟