مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 07:052019-02-19سياسي

کتب درسی، تنها مرجع آموزشی نیستند


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه تنها کتاب های درسی نباید مرجع آموزش باشند گفت: باید به مکمل ها و شرکای کتاب درسی اهمیت بیشتری بدهیم.

- در حال حاضر علاوه بر مجلات رشد، ناشران نیز کتب استاندارد خوبی تالیف و ترجمه می کنند که اگر در راستای اسناد تحولی باشد باید به آن بها بدهیم.

حجت الاسلام علی ذوعلم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان ما امروز توانمندتر، فکورتر و با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به تاریخ و آینده خود در صحنه هستند تا مطالبات انقلاب اسلامی را به طور کامل تحقق ببخشند.

وی افزود: در اوایل انقلاب سبک مدیریتی و سبک زندگی که امام (ره) مطرح فرمودند مورد قبول جامعه بود و این سبک با روحیه ایرانی اسلامی مطابقت داشت؛ اما در مواردی زاویه پیدا کردیم که باید در دهه های آینده آن را برطرف کنیم.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور با بیان اینکه در عرصه تعلیم و تربیت به یک بلوغ دست یافته ایم اظهار کرد: با برخورداری از تجارب چهار دهه گذشته و نوآوری ها و نواندیشی ها می توانیم در پایان دهه پنجاه انقلاب گزارش های بهتری از روزآمدی عرصه تعلیم و تربیت ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتب درسی، تنها مرجع آموزشی نیستند

کتب درسی، تنها مرجع آموزشی نیستند