مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 04:152019-02-19اقتصادي

گوشی های هوشمند، دوربین های عکاسی را منزوی کردند!


تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال از دوربین های عکاسی از سال 2010 تا 2018 میلادی بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت گوشی های هوشمندی که همگی به دوربین های با کیفیت و مجهز به قابلیت های تقریباً حرفه ای تجهیز شده اند، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران پیش تر برآورد کرده بودند که دیگر کسی سراغ خریداری و استفاده از دوربین های عکاسی و حرفه ای که معمولاً حجم و اندازه بزرگ و سنگینی دارند، نخواهد رفت چراکه گوشی های هوشمند از آنجایی که همواره به همراه کاربران است، نیاز آنها از عکاسی در سفر، مهمانی و سایر تفریحات خود را برطرف خواهد کرد.

حالا تازه ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت phonearena حاکی از آن است که میزان خریداری و استقبال کاربران از دوربین های عکاسی در هشت سال اخیر یعنی از سال 2010 تا 2018 میلادی به بیش از 50 درصد کاهش و تقلیل یافته است.

گوشی های هوشمندی که در سال های اخیر روانه بازارهای جهانی شده است، به قابلیت و ویژگی های متعددی که غالباً در دوربین های عکاسی و حرفه ای وجود دارند، مجهز شده اند و کاربران قادر خواهند بود تنها با اطلاع و استفاده درست از آنها، تصاویر و عکس های باکیفیت و با وضوح بالایی را گرفته و در آرشیو تصاویر خود به ثبت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی های هوشمند، دوربین های عکاسی را منزوی کردند!

گوشی های هوشمند، دوربین های عکاسی را منزوی کردند!