مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 21:562019-02-18اجتماعي

طی 3 روزانجام شد برفروبی 12 هزارکیلومتر- باند ازمحورهای استان زنجان


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : درمدت 25 تا 28 بهمن ماه سال جاری 12 هزار و 295 کیلومتر- باند ازراههای اصلی و 2هزار ,کیلومتر باند از راه های روستایی استان زنجان برفروبی شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان عبدالحسین علی اکبری با اعلام این خبر افزود: در این مدت شاهد 21 ساعت بارش برف در همه محورها و یا در بعضی از روزها در برخی محورهای استان زنجان بودیم.

 وی با اشاره به فعالیت 30 راهدارخانه و بیش از 500 راهدار در استان زنجان، خاطرنشان کرد: این افراد در قالب 50 اکیپ راهداری فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از فعالیت 275 دستگاه ماشین آلات در راهداری های استان و خدمات رسانی به همه راه های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه های برفگیر استان زنجان خبر داد و گفت: در این مدت 280 راه روستایی استان توسط راهداران این اداره کل بازگشایی شده است، بیش از 3 هزار تن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخبندان در محورهای مواصلاتی مورد استفاده قرار گرفت.

علی اکبری تاکید کرد: ما همواره از شهروندان خواسته ایم تا در زمان بارش برای تردد ایمن به گزارشات منتشر شده از وضعیت محورهای استان توجه داشته باشند و قبل از مسافرت از وضعیت جوی راه های استان زنجان آگاه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 3 روزانجام شد برفروبی 12 هزارکیلومتر- باند ازمحورهای استان زنجان

طی 3 روزانجام شد برفروبی 12 هزارکیلومتر- باند ازمحورهای استان زنجان