مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 20:212019-02-18حوادث

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: 6 تن روغن غیربهداشتی در بوکان کشف شد


فرمانده انتظامی استان از کشف 6 تن روغن غیربهداشتی تهیه شده از ضایعات مرغ در شهرستان بوکان خبر داد.

- مسعودخرم نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: برابر اعلام شهروندان مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی تریلی با شماره پلاک معلوم در نشانی جاده شاهین دژ در حال بارگیری روغن چربی مرغ از یک کارگاه تولید روغن است، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی مشخص شد که واحد تولیدی مذکور ضایعات مرغ را از مرغداری ها و مغازه های فروش مرغ زنده تهیه و پس از جوشاندن در دیگ های بزرگ به صورت غیر بهداشتی تبدیل به روغن کرده و به وسیله خودروی تریلی به سایر نقاط کشور حمل می کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل یاد شده 6 تن روغن غیر بهداشتی در داخل تریلی که آماده انتقال بود کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه واحد تولیدی روغن به دلیل نداشتن مجوز قانونی به وسیله ادارات ذیربط بسته شد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

خرم نیا از عموم مردم و همشهریان خواست که مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر و فروشگاه های دارای محصولات با مشخصات بهداشتی کامل از قبیل پروانه ساخت، مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید و انقضاء و آدرس محل تولید تهیه و خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: 6 تن روغن غیربهداشتی در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: 6 تن روغن غیربهداشتی در بوکان کشف شد