مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:302019-02-18سياسي

ایجاد 30هزار تخت بیمارستانی در دوره اخیر وزارت بهداشت


معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از ایجاد 30هزار تخت جدید بیمارستانی و 7509 پروژه بهداشتی طی فعالیت این دوره وزارت بهداشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صدر السادات در مراسم تودیع خود که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن تشکر از حاضرین جلسه، گفت: حدود چهار و نیم سال قبل که توفیق خدمت در وزارت بهداشت را پیدا کردم، در همین سالن مراسم معارفه بنده و تودیع دکتر حریرچی بود.

در آن روز به قرآن کریم تفال زدم که آیه ای از سوره احزاب آمد که در آن روز اینگونه تعبیرش کردم که شاید آمدنم در وزارت بهداشت باعث سلامت و آرامش شود که امیدوارم اینچنین شده باشد.

امروز صبح هم بعد از نماز، به قرآن تفال زدم که آیه ای آمد و فکر می کنم که تعبیرش این بود که ما جزو کسانی باشیم که در میثاقمان صادق بوده ایم.

وی در ادامه صحبت هایش گزارشی از عملکرد خود در این معاونت ارائه داد و افزود: طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه عمرانی انجام شد و توانستیم بیش از 9 هزار و 794 پروژه را به نتیجه برسانیم.

حدود پنج میلیون متر مکعب ساخت و ساز در وزارتخانه ای که کارش ساخت و ساز نیست با اعتباری بالغ بر 13 هزار میلیارد، انجام شد.

وی افزود: در این دوره 30 هزار تخت جدید را در حوزه سلامت ایجاد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 30هزار تخت بیمارستانی در دوره اخیر وزارت بهداشت

ایجاد 30هزار تخت بیمارستانی در دوره اخیر وزارت بهداشت