مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:502019-02-18پزشكي

استفاده از نتایج پایان نامه های دانشجویان علوم پزشکی در تصمیم گیری ها


معاون آموزشی وزارت بهداشت بر لزوم بهره برداری از نتایج پژوهش در سیاستگذاری های نظام سلامت تاکید کرد و گفت: از برنامه های مهمی که مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی پیگیری خواهد کرد اجرای پروژه هایی در زمینه ارتقای کیفیت پایان نامه های دانشجویان .

- معاون آموزشی وزارت بهداشت بر لزوم بهره برداری از نتایج پژوهش در سیاستگذاری های نظام سلامت تاکید کرد و گفت: از برنامه های مهمی که مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی پیگیری خواهد کرد اجرای پروژه هایی در زمینه ارتقای کیفیت پایان نامه های دانشجویان علوم پزشکی و استفاده از نتایج این پژوهش ها در تصمیم گیری ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، در نشست شورای مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در این مرکز گفت: مرکز ملی بازوی تحقیق و توسعه حوزه معاونت آموزشی است و ضروری است تا ساز و کار همکاری حوزه های معاونت با این مرکز طراحی شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با حضور در مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، پس از استماع گزارش عملکرد 97 و برنامه های سال 98 این مرکز بر لزوم همکاری حوزه های معاونت آموزشی وزارت بهداشت با مرکز ملی برای تولید شواهد در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نتایج پایان نامه های دانشجویان علوم پزشکی در تصمیم گیری ها

استفاده از نتایج پایان نامه های دانشجویان علوم پزشکی در تصمیم گیری ها