مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:352019-02-18سياسي

مشارکت غیر مستقیم صندوق نوآوری در تسهیلات سرمایه گذاری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه گذاری مشارکت غیر مستقیم داریم، گفت: این امر از طریق یک نهاد مالی واسط سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

- به گزارش‬ ایسنا، دکتر علی وحدت در جمع مدیران عامل شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس با تاکید بر این که در حوزه تسهیلات به دنبال متنوع‬ سازی و تمرکززدایی هستیم، گفت: صندوق های پژوهش ‏و فناوری ظرفیت های جدی در این زمینه هستند و امیدواریم با اجرایی‬ شدن ‏این برنامه ها شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شرکت های دانش‬ بنیان در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی یک نهاد مالی حامی شرکت های دانش بنیان است، کوتاه تر شدن و تسهیل در فرآیندهای موجود و بررسی درخواست های شرکت های دانش بنیان را یکی از اقدامات کوتاه مدت صندوق برشمرد.

وحدت با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی برای اصلاح ضوابط، اعطای تسهیلات، توانمندسازی و سرمایه گذاری، خاطرنشان کرد: در حوزه تسهیلات نیاز به تنوع تسهیلات و سرعت در بررسی و پرداخت تسهیلات وجود دارد که سبد متنوعی از تسهیلات را با توجه به نیازهای مختلف شرکت های دانش بنیان و بازده سود متنوع از 4 تا 18 درصد طراحی کرده ایم که این تسهیلات از طریق بانک ها، پارک های علم و فناوری و همچنین صندوق های پژوهش و فناوری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت غیر مستقیم صندوق نوآوری در تسهیلات سرمایه گذاری

مشارکت غیر مستقیم صندوق نوآوری در تسهیلات سرمایه گذاری