مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:212019-02-18بين الملل

اسفندماه امسال برگزار می شود کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز


سومین کنگره بین المللی سلامت همراه با حضور محققانی از 5 کشور خارجی در شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سومین کنگره بین المللی سلامت همراه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این کنگره محققانی از کشور های آلمان، آمریکا، استرالیا، ترکیه، پاکستان و اساتیدی از دانشگاه های ایران حضور دارند.

سید جلیل معصومی خاطرنشان کرد: 400 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال که  پس از داوری از این تعداد 20 مقاله سخنرانی و 210 مقاله به صورت پوستر پذیرفته و ارائه می شود.

دبیرعلمی کنگره بین المللی سلامت همراه تصریح کرد: دستورالعمل ها، استاندارد ها، خدمات بیمار محور، کارآفرینی، سرمایه گذاری، بازاریابی، مخاطرات و چالش ها، کاربرد فناوری های نوین  و نیز سیستم اطلاعات سلامت از محور های این نشست بین المللی است.

معصومی بیان داشت: ایجاد فضا برای تبادل ایده ها، مفاهیم، تکنیک ها و نیز برنامه های کاربردی دستگاه های ارتباطی در قالب تلفن های همراه، رایانه های شخصی و جیبی در راستای خدمات اطلاعات بهداشت و سلامت مهم ترین اهداف این کنگره است.

وی اضافه کرد:  در این کنگره  علمی علاوه بر دریافت خدمات سلامت از طریق ارتباطات تلفن همراه و فناوری های چندرسانه ای، بدون استفاده از کاغذ و تنها  از طریق تلفن همراه، رایانه و نیز لپ تاپ به موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفندماه امسال برگزار می شود کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز

اسفندماه امسال برگزار می شود کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز