مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 12:562019-02-18دانش

برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در اول اسفند


مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش از برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در اول و دوم اسفندماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش از برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در اول و دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد.

کنفرانس های سالانه یادگیری و آموزش الکترونیکی با هدف گسترش دانش و تبادل آخرین دستاوردهای علمی ـ تحقیقاتی توسط فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی هرساله برگزار می شود.

این کنفرانس با همکاری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه آموزش الکترونیکی و با محوریت نقش آفرینی آن در حوزه های مهارت آموزی و کارآفرینی در جامعه و به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم می آورد و دربرگیرنده وجوه مرتبط با حوزه های پداگوژی و علوم تربیتی و فنّاورانه و مهندسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در اول اسفند

برگزاری سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی در اول اسفند