مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 11:002019-02-18سياسي

معاون مدیر سابق اف بی آی: احتمالا ترامپ مرتکب جرم شده است


اندرو مک کیب، معاون مدیر سابق دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) معتقد است اقدام دونالد ترامپ در اخراج رییس اف بی آی و تلاش علنی برای تضعیف تحقیقات درباره ارتباط کمپین انتخاباتی اش با روسیه را احتمالا می توان از مصادیق جرم دانست.

- اندرو مک کیب، معاون مدیر سابق دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) معتقد است اقدام دونالد ترامپ در اخراج رییس اف بی آی و تلاش علنی برای تضعیف تحقیقات درباره ارتباط کمپین انتخاباتی اش با روسیه را احتمالا می توان از مصادیق جرم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اندرو مک کیب، معاون مدیر سابق اف بی آی در مصاحبه ای با برنامه 60 دقیقه، گفت : اف بی آی دلیل کافی برای باز کردن یک تحقیقات ضد اطلاعاتی در باره همدستی ترامپ با روسیه و بنابراین درباره یک تهدید احتمالی علیه امنیت ملی بعد از اخراج جیمز کومی از مدیریت اف بی آی در ماه مه 2017 دارد.

مک کیب خاطرنشان کرد: مساله این است که اگر ترامپ مانع اجرای عدالت و اخراج مدیر اف بی آی برای تأثیرگذاری منفی بر تحقیقات درباره فعالیت های شرورانه روسیه و پشتیبانی از کمپین خود شده یا حتی به دنبال پایان دادن به این تحقیقات بود، برای یک مامور ضداطلاعات این سوال پیش می آید که چرا رییس جمهور آمریکا چنین کاری انجام می دهد؟ وی افزود: همگی این حقایق باعث می شود ما نگران شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مدیر سابق اف بی آی: احتمالا ترامپ مرتکب جرم شده است

معاون مدیر سابق اف بی آی: احتمالا ترامپ مرتکب جرم شده است