مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 00:202019-02-17اقتصادي

چرا تنظیم بازار گوشت در یزد کارگر نشده؟


معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار کرد: کمبود عرضه و قیمت بالای گوشت موجب شده تا اقدامات تنظیم بازار تأثیری بر قیمت ها نداشته باشد.

- علی افشارپور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به کمبود میزان گوشت توزیعی تنظیم بازار در یزد، تصریح کرد: هر چند که در راستای تعدیل قیمت ها، گوشت قرمز و گوشت مرغ تنظیم بازار به طور مستمر در حال توزیع است اما کمبود عرضه و قیمت بالا، موجب شده تا اقدامات تنظیم بازار تأثیری بر قیمت ها نداشته باشد.

وی، افزایش سهیمه گوشت برای تنظیم بازار یزد را لازمه کنترل قیمت ها عنوان کرد و گفت: شرکت های پشتیبان امور دام باید از خروج دام ممانعت کنند و جهادکشاورزی نیز نسبت به افزایش سهمیه یزد اقدام کند.

این مسئول با تاکید بر جلوگیری بدون مجوز گوشت قرمز و گوشت مرغ از استان برای کنترل قیمت ها، اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت جهاد کشاورزی، مرغداران استان، گوشت مرغ را برای تنظیم قیمت این کالا با 2,000 تومان کمتر از بازار آزاد و به قیمت 12 هزار و 500 تومان عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه مشکل قیمت گوشت مرغ و گوسفند یک مشکل کشوری است، گفت: با وجود افزایش جوجه ریزی و تولید در استان، تأثیر قیمت سایر استان ها و واردات گوشت بر قیمت های پیشنهادی در استان مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تنظیم بازار گوشت در یزد کارگر نشده؟

چرا تنظیم بازار گوشت در یزد کارگر نشده؟