مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 00:102019-02-17سياسي

«سفرهای باجناقی» ادامه دارد؟


«ما ایرانی ها وقتی می خواهیم سفر برویم، باجناق را صدا می زنیم، بار و بندیل را می بندیم و می زنیم به جاده، آن هم جاده شمال!» این تعریفی بود که «محمدعلی اینانلو»، - ما ایرانی ها وقتی می خواهیم سفر برویم، باجناق را صدا می زنیم، بار و بندیل را می بندیم و می زنیم به جاده، آن هم جاده شمال! این تعریفی بود که محمدعلی اینانلو ، از بی برنامگی سفر ایرانی ها داشت، مدلی که هنوز هم پابرجاست و اتفاقاً افزایش هزینه ها به آن بیشتر دامن زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال ها است که می خواهند رسم سفرهای گروهی یا همراه با تور را در کشور جا بیاندازند، اما تا کنون برنامه ریزی ها منسجم، استراتژیک، روش مند، کاربردی، انگیزه شی و به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه نبوده که به این نیت کمکی کرده باشد و کماکان تا تعطیلی کوتاه مدت و میان هفته ای پیش می آید، جاده های منتهی به شمال کشور از انبوه اتومبیل های شخصی قفل می شود و در پایان تعطیلات هم گزارش های پلیس راهنمایی و رانندگی از میزان تصادف های جاده ای است که منتشر می شود.

در تعطیلات طولانی تری مثل 22 بهمن ماه که تقریباً وسط هفته بود و زمان بیشتری را برای سفر در اختیار می گذاشت، علاوه بر جاده های شمال، شهرهای جنوبی هم مملو از جمعیت شده بود که در برخی از آن ها، مواد غذایی، آرد و نان کم آمد و درحالی که سامانه هوای سرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفرهای باجناقی» ادامه دارد؟

«سفرهای باجناقی» ادامه دارد؟