مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 16:552019-02-17اقتصادي

افزایش مسافران مازندران با افزایش نرخ ارز


مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران گفت: پیش بینی می شود در ایام نوروز در مازندران با افزایش جمعیت گردشگر رو به رو شویم چرا که نرخ ارز افزایش یافته و سفرهای خارجی مقرون به صرفه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیف ‎ اله فرزانه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران با اشاره به ثبت جهانی برخی ظرفیت های گردشگری این استان، اظهار کرد: یکی از مهم ترین ظرفیت های در حال ثبت مازندران، ثبت جهانی جنگل های هیرکانی در تابستان 98 است.

وی با بیان اینکه همه نهادهای دخیل در حوزه گردشگری باید از واژه گردشگری به خوبی استفاده کنند، تصریح کرد: 870 آب بندان با وسعت 17 هزار هکتار در مازندران فرصت خوبی برای جذب گردشگران است.

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه ساماندهی درست دریا می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های استان در بحث گردشگری مطرح باشد، یادآور شد: تعداد گردشگران مقیم استان از فروردین تا 15 بهمن امسال، 53 میلیون و 595 هزار و 838 نفر شب اقامت بوده است که به نسبت سال گذشته 4 درصد رشد داشته است .

فرزانه با بیان اینکه در جذب گردشگر خارجی رشد قابل توجهی داشتیم، گفت: مانند سنوات گذشته برای ایام نوروز در جهت توسعه گردشگری و جذب گردشگر نوروزگاه ها با برنامه های متنوع نوروزی در تمامی شهرستان ها برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مسافران مازندران با افزایش نرخ ارز

افزایش مسافران مازندران با افزایش نرخ ارز