مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 14:362019-02-17ورزشي

فارس گزارش می دهد امید اندک صبا به بقا


تیم صبای قم با توجه به شکست خانگی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور امید اندکی به بقا در این سطح از رقابت های باشگاهی ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که در نیم فصل نخست فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور با توجه به مشکلات عدیده مالی، بی مدیریتی در باشگاه فرهنگی ورزشی صبا و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد، اکنون در آستانه سقوط قرار دارد.

جوانان صبای قم که فصل گذشته با سخت کوشی و تحمل مشکلات فراوان به مقام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های ایران دست یافته و مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کرد، امسال در نیم فصل نخست از 11 بازی تنها چهار امتیاز گرفت تا در دور برگشت مشکلات زیادی داشته باشد.

نماینده آینده دار فوتبال قم در دور برگشت با محمد جعفری سرمربی جدید خود عملکرد بسیار خوبی داشته و به مراتب بیشتر از نیم فصل نخست امتیاز کسب کرده اما به دلیل اینکه اندوخته ای از نیم فصل نخست ندارد با وجود بازی های قابل قبول، اما در آستانه سقوط به دسته پایین تر است.

صبای قم در مسابقه خانگی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم با وجود اینکه چیزی از زردپوشان اصفهانی کم نداشت اما در نهایت دست خالی زمین را ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد امید اندک صبا به بقا

فارس گزارش می دهد امید اندک صبا به بقا