مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 13:552019-02-17سياسي

نقدینگی بانکها صرف ساخت مال ها و برج های عاج می شود!


رییس مجمع کارآفرینان ایران از رشد نقدینگی کشور نسبت به 10 سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود آن که بسیاری از کشورها رشد نقدینگی را تجربه کردند اما به دلیل آن که نقدینگی هایشان را در بخشهای مولد و اشتغال هزینه کردند هیچگاه با تورم فزاینده و افسارگسیخته مواجه نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا دیانی در نشست خبری بررسی چالش ها و فرصت های پیش روی فضای کارآفرینی کشور که به مناسبت نامگذاری 29 بهمن ماه به عنوان روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی به فرموده مقام معظم رهبری یعنی کارآفرینی و ما باید به جریان کارآفرینی بها بدهیم و در عرصه عمل کارآفرینی را عملیاتی کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی درمان بسیاری از دردها و مشکلات امروز اقتصاد است.

وی با طرح این پرسش که برای کم کردن اثرات تحریم چه اقداماتی در ایجاد روابط بین المللی صورت داده ایم؟ گفت: می توانیم از روابطی که امروز تأثیرگذار است و می تواند بخشی از تحریم ها را التیام بدهد، استفاده کنیم و ابزارها و امکانات روابط بین المللی برای کاهش سطح تحریم ها در عرصه های بین المللی را به کار بگیریم ولی این کار تنها کار وزارت امور خارجه یا نهادهای نظامی و امنیتی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینگی بانکها صرف ساخت مال ها و برج های عاج می شود!

نقدینگی بانکها صرف ساخت مال ها و برج های عاج می شود!