مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 13:152019-02-17سياسي

تقدیر علی یونسی از موضع قاطع علمای اهل سنت در محکومیت تروریسم


دستیار سابق رییس جمهوری در امور حقوق اقلیت ها در واکنش به حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان، با انتشار پیامی از هوشمندی علمای اهل سنت در محکومیت قاطع این حادثه و اعلام موضع در برابر خشونت و افراطی گری، - تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است: بار دیگر عوامل جنایتکار و تروریست های افراطی وابسته به بیگانه، حادثه ای تلخ و ناگوار آفریدند و جمعی از پاسداران شجاع که حافظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران بودند را به شهادت رساندند.

این نخستین بار نیست که فرزندان جان بر کف ایران عزیز، اینگونه هدف حملات خشن تروریستی قرار می گیرند، بلکه از ابتدای استقرار جمهوری اسلامی ایران، دشمن به خیال باطل خود، همواره به دنبال آن بوده که با استفاده از شیوه های خشونت آمیز، موجب انشقاق و اختلاف میان آحاد و اقشار جامعه گردیده و در انسجام و یکپارچگی ملت و اقوام مختلف، خلل ایجاد کنند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این عزیزان، از علماء و فرهیختگان اهل سنت به دلیل محکومیت قاطع این حادثه و حفظ اتحاد و همدلی و حمایت از حافظان نظم و امنیت کشور؛ تقدیر و تشکر می نمایم.

بی گمان این همدلی و همبستگی اهل سنت با نظام، عامل اصلی مقابله با خشونت و افراطی گری است و زمینه ساز توسعه همه جانبه و تدوام امنیت کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر علی یونسی از موضع قاطع علمای اهل سنت در محکومیت تروریسم

تقدیر علی یونسی از موضع قاطع علمای اهل سنت در محکومیت تروریسم