مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:512019-02-17ورزشي

قهرمان مشهدی نامزد انتخابات فدراسیون کشتی شد


مجید خدایی، سخنگوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با صدور بیانیه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مجید خدایی، سخنگوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با صدور بیانیه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی  اعلام آمادگی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: چالش بزرگ تمامی فدراسیون های ورزشی کشور، وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع فدراسیون کشتی نبود حمایتگر مالی و توانمندی کاندیداها در تامین بودجه لازم برای انجام برنامه های آتی فدراسیون کشتی است، خوشبختانه حمایت چند هُلدینگ بزرگ اقتصادی از برنامه های بنده برای مدیریت فدراسیون کشتی سبب ترغیب سبب ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی شده است.

سال گذشته در قالب مسؤول کارگاه های دانش افزایی مربیان کشتی به تمامی استان ها سفر کردم و طی جلساتی با مربیان سازنده و روسای هیات های کشتی از نزدیک با مشکلات و نگرانی هایشان آشنا شدم و برنامه های خود را براساس این تحقیقات میدانی تدوین نمودم.

با رخصت از تمامی جامعه بزرگ کشتی کشور با توجه به سوابق قهرمانی و مربیگری و تحصیلات عالیه خود در حوزه مدیریت و برنامه ریزی در ورزش و با ارائه برنامه هایی در جهت ایجاد رویکرد سبک مدیریت مشارکتی در فدراسیون، گردش نخبگان کشتی، تقویت انستیتو بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان مشهدی نامزد انتخابات فدراسیون کشتی شد

قهرمان مشهدی نامزد انتخابات فدراسیون کشتی شد