مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:252019-02-17اقتصادي

نمایشگاه کتاب خوزستان در گام 1+12!


سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در حالی برگزار شد که عنوان فروشگاهی بزرگ با نام نمایشگاه را به دوش می کشید؛ فروشگاهی که نه تنها در محتوا که در طراحی دکوراسیون و سخت افزار خود نیز لنگ می زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در 23 بهمن 97 به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه هر ساله بیش از 500 ناشر داخلی و خارجی، غرفه های فروش کتاب برپا کرده و به طور مستقیم کتاب های خود را عرضه می کنند.

این در حالی است که با نگاهی اجمالی به غرفه های حاضر در نمایشگاه می توان دریافت که عمده غرفه داران تنها توزیع کنندگانی هستند که با نام یکی از ناشران کتاب در نمایشگاه حاضر شده اند.

توزیع کنندگانی که با عرضه کتاب های تاریخ گذشته، قدیمی و نیز با ترجمه های ناشناخته، جیب کتاب ناآشنایان بخت برگشته را خالی می کنند.

همین امر باعث شده تا بسیاری از بازدیدکنندگان حرفه ای، سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان را هم از نظر محتوا و هم به لحاظ سخت افزاری یکی از بی کیفت ترین نمایشگاه ها حتی در مقایسه با دوره های گذشته بدانند.

حاج مهدی، فرهنگی بازنشسته یا به قول خودش کهنه سرباز دنیای کتاب، که برای بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در این محل حاضر شده است، در این باره می گوید: متأسفانه امسال هم مانند دیگر دوره ها با عرضه کتاب های سوخته و از رده خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب خوزستان در گام 1+12!

نمایشگاه کتاب خوزستان در گام 1+12!