مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 11:012019-02-17سياسي

واکنش هنرمندانه شاعران شیرازی به حادثه تروریستی سیستان


محمد مرادی و هادی فردوسی شاعران خوش ذوق شیرازی با واکنش هنرمندانه و تقدیم شعری به شهدای حادثه سیستان و بلوچستان و شهادت تعدادی از پاسداران و کارکنان سپاه عکس العمل هنری به این اتفاق نشان داده اند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت تعدادی از پاسداران و کارکنان سپاه در حمله انتحاری وجدان های بیدار را متاثر کرد.

از زمان انعکاس این خبر واکنش های مختلفی از سوی شخصیت های کشوری و لشکری مشاهده شده است.

محمد مرادی استاد دانشگاه و شاعر خوش ذوق شیرازی نیز با واکنش هنرمندانه و تقدیم شعری به شهدای این حادثه  عکس العمل هنری به این اتفاق نشان داده که در ادامه می خوانید: تقدیم به شهدای حمله تروریستی سیستان که شکوفه های خونشان، مقدمه فرا رسیدن بهار است.

شکوفه ها که پر از عطر عید می رویند به خیر مقدم سال جدید می رویند بهار می رسد و سبزه های چشم به راه به شوق سفره تحویل عید می رویند قنوت شاخه پر از ربنای غیرت کیست؟ که برگ ها مست از یا مجید می رویند به رستخیز بیاندیش، این تجلی اوست که یک به یک گلدان ها: سعید می رویند به لاله های پر از خون نگاه کن! انگار به جلوه خوانی حبل الورید می رویند شکوفه ها شهدای غریب در کفنند که اینچنین سرخند و سپید می رویند *** از آب و آتش این باغ را مترسانید درخت ها هم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هنرمندانه شاعران شیرازی به حادثه تروریستی سیستان

واکنش هنرمندانه شاعران شیرازی به حادثه تروریستی سیستان