مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:362019-02-17فرهنگي

برنده اسکار به تهران می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون به نقل از محمدرضا کریمی صارمی دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، - مایکل دودوک برنده جایزه اسکار به عنوان داور یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به تهران می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون به نقل از محمدرضا کریمی صارمی دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، از حضور برنده جایزه اسکار در ایران خبر داد.

صارمی در این باره گفت: در حالی داوری بخش بین الملل این جشنواره از روز دهم اسفند آغاز می شود که خالق انیمیشن کوتاه پدر و دختر (برنده اسکار) در این هیات حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید وی اضافه کرد: در روز پایانی این جشنواره فرصتی فراهم آورده ایم که علاقه مندان امکان دیدار با این هنرمند شاخص جهان را داشته باشند و دودوک طی نشستی با عنوان مایکل دودوک و فیلم هایش گفت وگویی صمیمانه با مخاطبان خواهد داشت.

کریمی صارمی با اعلام این که این نشست 16 اسفند برگزار می شود، در پایان بیان کرد: او قرار است درباره شیوه ساخت آثارش، دیدگاهش نسبت به آن ها و درواقع حول محور آثار خود سخن بگوید و پاسخ گوی مخاطبان نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده اسکار به تهران می آید

برنده اسکار به تهران می آید