مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 10:112019-02-17دانش

دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با تخفیف ویژه به راهیان نور می روند


رضا نجفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با تخفیف ویژه عازم راهیان نور می شوند.

- رضا نجفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با تخفیف ویژه عازم راهیان نور می شوند.

نجفی افزود: اعزام دانشجویان جهت اردوی راهیان نور دانشجویی امسال دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیشابوردر روزهای 17 و 19 اسفندماه انجام خواهد پذیرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور افزود: این اردو ها با هدف آشنایی نسل جوان و دانشجو با فرهنگ جهاد و شهادت و تجدید روحیه جهت مبارزه در جبهه جنگ نرم، که وظیفه دانشجویان امروز است، برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به هدف گذاری استفاده دانشجویان نخبه علمی و فرهنگی از اردوی امسال مقرر کردیم که دانشجویان معدل الف با تخفیف ویژه از این اردو استفاده نمایند.

نجفی بیان کرد: الحمدالله دانشگاه آزاد نیشابور در امر راهیان نور و برای تخفیف ویژه به دانشجویان معدل الف با بسیج دانشجویی همکاری خوبی را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با تخفیف ویژه به راهیان نور می روند

دانشجویان معدل الف دانشگاه آزاد نیشابور با تخفیف ویژه به راهیان نور می روند