مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 09:552019-02-17اجتماعي

زندگی کارتن خواب ها و کودکان کار در چهار راه های ورامین


قرار گرفتن کارتن خواب ها و کودکان کار که در سر چهار راه های این شهرستان به یک معضل مهم برای شهروندان تبدیل شده است.

- شهردار ورامین گفت: قرار گرفتن کارتن خواب ها و کودکان کار که در سر چهار راه های این شهرستان به یک معضل مهم برای شهروندان تبدیل شده است.

حسین دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره نحوه سازماندهی کودکان کار و کارتن خواب ها در این شهرستان اظهار کرد: شهرداری به تنهایی نمی تواند کودکان کار را جمع آوری کند.

شهرداری برای اجرای طرح دوم جمع آوری کودکان که مشکلاتی را برای شهروندان به همراه داشته، به فرمانداری نامه زده است که امیدواریم هرچه سریع تر با جمع آوری آنها موافقت کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

شهردار ورامین ادامه داد: 3 ماه پیش با هماهنگی های فرمانداری، طرح جمع آوری برای کودکان کار به اجرا گذاشته شد و تعدادی از این کودکان که اتباع خارجی بودند به اردوگاه عسگرآباد تحویل داده شدند و بقیه کودکان که ایرانی بودند به اورژانس اجتماعی شهرستان تحویل داده شدند.

وی با یادآوری اینکه گرمخانه شهرداری ورامین از دو دوره قبل شورای اسلامی شهر وجود داشته است، بیان کرد: بنده به عنوان شهردار و منتخب مردم باید به صورت شفاف با مردم صحبت کنم و آنها نیز اطلاع داشته باشند که گرمخانه شهرداری حتی موکت و لوله کشی گاز هم نداشته و فقط ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی کارتن خواب ها و کودکان کار در چهار راه های ورامین

زندگی کارتن خواب ها و کودکان کار در چهار راه های ورامین