مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 17:302019-02-16اقتصادي

آمادگی فروشنده ها در بازار مسکن


بررسی های میدانی ایسنا حکایت از آن دارد که در شرایط فعلی اگر قیمت از سوی صاحبان مسکن به درستی و بر منطق اقتصادی تعیین شود، مشتریانی برای تهیه مسکن وجود دارند و خانه های کوچک تر با توجه به قدرت خرید مردم خواهان بیشتری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیکی به ایام پایانی سال، جابه جایی و تقاضا برای مسکن افزایش می یابد و خانوارها به میزان درآمد خود به اجاره، رهن یا خرید مسکن می پردازند، در حالی که آمار نشان از رشد خرید و فروش در چند هفته گذشته در شهر تهران را نوید می داد، بررسی های میدانی ایسنا نشان از آن دارد که بر تعداد فروشنده های پول لازم در بازار مسکن شب عید افزوده شده است و معاملات به دلیل قرار داشتن در فصل جابه جایی اندکی افزایش داشته است.

گزارش های میدانی ایسنا حکایت از آن دارد که قیمت های تعیین شده از سوی صاحبان مسکن با قیمت میانگین منطقه متناسب است و خانه هایی که متراژ کوچک تری دارند به نسبت سریع تر به فروش می رسند.

این افزایش حجم فروش در حالی به ثبت رسیده که بررسی ها حکایت از آن دارد که افزایش قیمت ماهانه مسکن به صفر نزدیک شده است.

واردات مرغ برای تنظیم بازار در هفته های گذشته نوسان قیمت و افزایش تقاضا برای گوشت مرغ و قرمز به شدت افزایش یافت که ستاد تنظیم بازار برای مدیریت بازار تصمیم به عرضه گوشت قرمز تازه به صورت وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فروشنده ها در بازار مسکن

آمادگی فروشنده ها در بازار مسکن