مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:112019-02-16سياسي

تعهدات اروپا در برجام در INSTEX نیامده است/نگاهی به سه شرط INSTEX


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید جواد کریمی قدوسی در سخنرانی خود در مسجد دوطفلان مسلم قم با اشاره به  پیام راهبردی و تاریخ ساز رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری در فراز اول پیام خود به آن اشاره کردند این است که در بین همه انقلاب ها، انقلاب اسلامی توانست یک چله به اصول و آرمان ها وفادار بماند؛ دلیل این مسئله همان ساختار نظامی است که بر اساس نظام امامت و حاکمیت ولایت فقیه به وجود آمده است.

وی ادامه داد: اصول انقلاب توسط کسی که در جایگاه رهبری قرار دارد حفظ می شود؛ ولی فقیه کسی است که تاکتیک ها را تغییر می دهد ولی اصول را همیشه حفظ می کند.

بخش از پیام این مفهوم را می رساند که ما در این چهل سال دست از اصول برنداشتیم اما تغییر روش و تاکتیک داده ایم ولی هیچگاه با کسی بر سر اصول خود معامله نکرده ایم.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه اساسی ترین محور و نکته و عمود خیمه نظام ما ولایت فقیه است،  بیان کرد: در دوره امام خمینی(ره) با تئوری ولایت مخالفت می کردند ولی کسی جرأت نمی کرد نسبت به شخص امام تعرض داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این نوع جنگ دو روش به کار می برند که در روش اول نام می برند و خود آن شخص و اطرافیان و یارانش را مورد هدف قرار می دهند که این مسئله در نظام اسلامی که نگاه ویژه ای به جایگاه ولایت و رهبری وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات اروپا در برجام در INSTEX نیامده است/نگاهی به سه شرط INSTEX

تعهدات اروپا در برجام در INSTEX نیامده است/نگاهی به سه شرط INSTEX