مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:102019-02-16اقتصادي

تولید سالانه 26 هزار تُن گوشت قرمز در قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: در استان قزوین سالانه 26 هزار تُن گوشت قرمز تولید می شود که از این میزان پس از تأمین نیاز استان حدود 12 هزار تُن به سایر استان ها ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه خمسه در بازدید از یک واحد کشتارگاهی در شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: در روند کشتار دام در کشتارگاه های استان تمام مراحل بهداشتی رعایت می شود.

به گفته وی با هماهنگی انجام شده کلیه مراحل کشتار و توزیع دام در استان با نظارت کارشناسان دامپزشکی و جهاد کشاورزی انجام می شود و در حال حاضر سه واحد کشتارگاه دام سبک و سنگین در استان فعال است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین سالانه 26 هزار تُن گوشت قرمز تولید می شود که از این میزان پس از تأمین نیاز استان حدود 12 هزار تُن به سایر استان ها ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: در کشتارگاه های استان روزانه پس از کشتار دام و رعایت مسائل بهداشتی، گوشت در سطح فروشگاه های استان عرضه و توزیع می شود.

خمسه با اشاره به اینکه ورود، خروج و کشتار دام زنده در استان تحت نظارت و کنترل است، تصریح کرد: کشتارگاه دشت بره با ظرفیت روزانه کشتار 60 تا 70 رأس دام سنگین و 200 رأس دام سبک بخش از گوشت گرم موردنیاز استان قزوین را تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 26 هزار تُن گوشت قرمز در قزوین

تولید سالانه 26 هزار تُن گوشت قرمز در قزوین