مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 15:052019-02-16سياسي

ایران از لیست پر ریسک ها خارج می شود؟


طولانی شدن فرایند تصویب لوایح مرتبط با fatf حکایت از سخت بودن تصمیم گیری قطعی در این باره است؛ امری که یک اقتصاددان علت آن را در حوزه های مربوط به مسائل حقوقی و امنیتی کشور جستجو کرد و گفت که اگر این لوایح (پالرمو و cft ) را تصویب کنیم احتمال این که از .

- طولانی شدن فرایند تصویب لوایح مرتبط با fatf حکایت از سخت بودن تصمیم گیری قطعی در این باره است؛ امری که یک اقتصاددان علت آن را در حوزه های مربوط به مسائل حقوقی و امنیتی کشور جستجو کرد و گفت که "اگر این لوایح (پالرمو و cft ) را تصویب کنیم احتمال این که از لیست کشورهای پر ریسک هم خارج نشویم، وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر نتوانستند درباره لایحه پالرمو به اجماع برسند و تصمیم گیری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند؛ خبری که نشان از پیچیدگی و حساسیت تصویب این لایحه در کنار لایحه CFT از مجموع لوایح مرتبط با fatf دارد.

اما این حساسیت ها چیست و به چه موضوعاتی مربوط می شود؟ در تعریف واژگان تروریسم با دیگران مشکل داریم در این باره وحید شقاقی شهری، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی با اشاره به طولانی شدن فرآیند تصویب لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: این لوایح مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از لیست پر ریسک ها خارج می شود؟

ایران از لیست پر ریسک ها خارج می شود؟