مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 09:112019-02-16اجتماعي

در گفت وگو با فارس مطرح شد احتمال وقوع سیل و آبگرفتی در مرکز استان البرز


طبق اخطاریه هواشناسی احتمال وقوع سیل و آبگرفتی در پی ورود سامانه بارشی به کشور و آغاز بارش ها وجود دارد.

- منصور رحمانیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از البرز ، گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی از عصر روز پنج شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده است که پس از آن بارندگی از شامگاه جمعه آغاز و تا روز شنبه اغلب نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هوای امروز_شنبه همراه با رگبار باران است، افزود: بیشینه دما در 24 ساعت گذشته 13 درجه سانتی گراد و کمینه دما در 24 ساعت گذشته پنج سانتی گراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: در این راستا هواشناسی مرکز اخطاریه مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتی به دستگاه های مرتبط برای مقابله با بروز مشکلات ارسال کرده است.

رحمانیان آب وهوای مرکز استان را طی سه روز آتی چنین برشمرد: روز یکشنبه هوا مرکز استان تقریبا ابری و همراه با مه رقیق می باشد کمینه و بیشینه هوا به ترتیب چهار و 12 درجه سانتیگراد ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نیز آسمان نیمه ابری همراه با مه پیش بینی شده و میانگین بیشینه و کمینه دمای هوا در این  روز یک تا 9 درجه سانتی گراد است، اضافه کرد: وضعیت هوا در روز سه شنبه هفته جاری کمی ابری خواهد بود و شدت وزش باد کاهش خواهد یافت، در این روز کمینه دما تا یک درجه زیر صفر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مطرح شد احتمال وقوع سیل و آبگرفتی در مرکز استان البرز

در گفت وگو با فارس مطرح شد احتمال وقوع سیل و آبگرفتی در مرکز استان البرز