مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 08:512019-02-16حوادث

یک کارگاه مبل سازی در خیابان جمهوری آتش گرفت


سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در ساعت 6:43 صبح امروز (شنبه 27 بهمن ماه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خیابان جمهوری، - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک کارگاه مبل سازی در خیابان جمهوری خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: در ساعت 6:43 صبح امروز (شنبه 27 بهمن ماه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی در خیابان جمهوری، چهارراه پیروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که سریعاً 3 ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که طبقه هم کف آن کاربری تجاری داشت و طبقه منفی یک ساختمان نیز کارگاه مبل سازی بود.

ملکی گفت: آتش از طبقه منفی شروع شده و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، محل کاملاً شعله ور و دود بسیار غلیظی محل را پر کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، ساکنان از داخل ساختمان خارج شده بودند و فرد محبوس شده ای در ساختمان وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگاه مبل سازی در خیابان جمهوری آتش گرفت

یک کارگاه مبل سازی در خیابان جمهوری آتش گرفت