مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 08:252019-02-16سياسي

آغاز جشنواره بین المللی مد و لباس فجر چابهار با حضور 20 کشور


100 صنعتگر مد و لباس از 20 کشور جهان در بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد و لباس ایرانی-اسلامی فجر شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- شعار امسال هشتمین جشنواره بین الملل مد و لباس فجر به یمن برگزاری بخش بین الملل آن در چابهار خوشا مکران و نقش بی مثالش از سوی دبیرخانه جشنواره و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ناگذاری شده است.

بخش اصلی این جشنواره قرار است 26 بهمن تا 2 اسفندماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفت وگو تهران برگزار شود و بخش بین الملل آن نیز از با افتتاح رفعت منصور سفیر پاکستان در ایران تا 28 بهمن ماه در سالن همایش های منطقه آزاد چابهار میزبان صنعتگران و تماشاگران است.

20 کشور از اروپا تا آسیا میهمان جشنواره در بخش بین الملل این جشنواره کشورهایی از آسیا تا اروپا شرکت کردند؛ بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، 20 کشور شامل تونس، سنگاپور، کانادا، چین، قزاقزستان، قرقیزستان، روسیه، ایتالیا، سوریه، عمان، فرانسه، آذربایجان، ارمنستان، عراق، پاکستان، هند، افغانستان، ترکیه، اسپانیا، اندونزی در بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر حضور دارند.

عبدالرحیم کردی در گفت وگو با ایسنا می گوید: هدف ما از برگزاری این جشنواره در چابهار، برندسازی و تجاری سازی نقوش منحصر به فرد بلوچ در سوزن دوزی است؛ می خواهیم فرهنگ اصیل بلوچ تلفیقی با مد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره بین المللی مد و لباس فجر چابهار با حضور 20 کشور

آغاز جشنواره بین المللی مد و لباس فجر چابهار با حضور 20 کشور