مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 04:012019-02-16سياسي

پلوسی خطاب به ترامپ: به زودی تو را در دادگاه می بینیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنرانی ترامپ در کاخ سفید که اعلام کرد قصد دارد امروز دستور اعلام وضعیت فوق العاده را امضا کند، - رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از اقدام رییس جمهور آمریکا برای اعلام وضعیت فوق العاده گفت که این اقدام ترامپ غیرقانونی بوده و به زودی وی را در دادگاه خواهیم دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنرانی ترامپ در کاخ سفید که اعلام کرد قصد دارد امروز دستور اعلام وضعیت فوق العاده را امضا کند، گفت: سخنرانی تو خشن و مملو از اشتباهات بوده و به زودی تو را در دادگاه خواهیم دید.

ترامپ در سخنرانی امروز خود گفت: قصد دارم امروز دستور وضعیت فوق العاده را امضا کنم و رؤسای جمهور سابق این کار را انجام داده بودند و کسی به این موضوع حساس نبود.

ساخت دیوار در مرز با مکزیک باعث توقف مهاجرت غیرقانونی خواهد شد و این دیوار 100 درصد کارایی خواهد داشت.

پلوسی در ادامه سخنانش گفت: اعلام وضعیت فوق العاده به صورت غیرقانونی، تجاوز به قانون به شمار می آید و اقدامی که ترامپ انجام می دهد تلاش برای تحقق خواسته اش پس از شکست در دستیابی به آن از طریق قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی خطاب به ترامپ: به زودی تو را در دادگاه می بینیم

پلوسی خطاب به ترامپ: به زودی تو را در دادگاه می بینیم