مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 03:112019-02-15بين الملل

آلمان دعوت آمریکا به خروج از برجام را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک روز بعد از اظهارات مایک پنس ، معاون رییس جمهور آمریکا که خواستار خروج کشورهای اروپایی از توافق هسته ای با ایران شده بود، - وزیر خارجه آلمان در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ با دفاع از توافق هسته ای برجام دعوت معاون رییس جمهور آمریکا به خروج از این توافق هسته ای را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک روز بعد از اظهارات مایک پنس ، معاون رییس جمهور آمریکا که خواستار خروج کشورهای اروپایی از توافق هسته ای با ایران شده بود، هایکو ماس ، وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ، دعوت او را رد کرد.

ماس، روز جمعه به دفاع از برجام پرداخت و گفت: همراه با بریتانیایی ها، فرانسوی ها و کل اتحادیه اروپا ما راه هایی را برای نگاه داشتن ایران در توافق هسته ای تا به امروز پیدا کرده ایم.

یک روز قبل تر، مایک پنس در سخنانش در نشست ضدایرانی ورشو از متحدان اروپایی آمریکا خواسته بود از برجام خارج شود.

پنس با اشاره به اقدام کشورهای اروپایی برای راه اندازی ساز و کاری جهت تسهیل تجارت با ایران گفت: این گامی نادرست است که تنها ایران را تقویت کرده و موجب تضعیف اتحادیه اروپا می شود و فاصله بیشتری میان اروپا و ایالات متحده ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان دعوت آمریکا به خروج از برجام را رد کرد

آلمان دعوت آمریکا به خروج از برجام را رد کرد