مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 بهمن 1397 ساعت 00:352019-02-15فرهنگي

موسیقی راک با رنگ وبوی سنتی


شب جشنواره ی موسیقی فجر با اجرای گروه موسیقی راک «کَهْت مَیان» که پس از یک دهه آلبوم جدیدی را در دست انتشار دارند همراه بود و این اجرا که تلفیقی از موسیقی راک و متال با دستگاه های موسیقی سنتی بود با استقبال حاضران در سالن برج آزادی رو برو شد.

- اجرای گروه کَهْت مَیان در سومین شب از جشنواره موسیقی قجر موسیقی راک با رنگ وبوی سنتی عکس تزیینی است شب جشنواره ی موسیقی فجر با اجرای گروه موسیقی راک کَهْت مَیان که پس از یک دهه آلبوم جدیدی را در دست انتشار دارند همراه بود و این اجرا که تلفیقی از موسیقی راک و متال با دستگاه های موسیقی سنتی بود با استقبال حاضران در سالن برج آزادی رو برو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام نادری سرپرست گروه موسیقی راک کَهْت مَیان در اجرای امشب (26 بهمن ماه) این گروه در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به سابقه ی گروه در تلفیق سبک راک و متال با موسیقی ایرانی گفت: قطعه هایی که امشب می شنوید خیلی قدیمی اند، ولی آنها را اصلاح کرده ایم.

من همیشه دوست داشتم که صدای خواننده روی این موسیقی باشد؛ تلاش های زیادی هم کردیم اما خواننده هایی که پیدا کردیم، چه انگلیسی چه فارسی خوب نبودند، تا اینکه نوید تفکری را پیدا کردیم و این آلبوم به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی راک با رنگ وبوی سنتی

موسیقی راک با رنگ وبوی سنتی