مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 20:462019-02-15سياسي

دعوت از نماینده ولی فقیه در استان فارس برای حضور در جمع دانشجویان متحصن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جمعی از دانشجویان شهر شیراز که در اعتراض به لوایح cft و پالرمو، ظهر امروز پس از نماز جمعه این شهر در مسجد دانشگاه شیراز تحصن خود را آغاز کرده بودند، همچنان در مسجد دانشگاه حضور دارند.

دانشجویان دختر و پسر از دانشگاه های مختلف شهر شیراز، در این روز و شب بارانی با در دست داشتن پلاکاردها و مقوا نوشت هایی گرد هم آمدند تا نگرانی و اعتراض خود را نسبت به fatf و لوایح cft و پالرمو اعلام کنند، به امید اینکه در تصمیم گیری اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مؤثر واقع شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هدف از برگزاری تحصن، رساندن صدای اعتراض دانشجویان نسبت به لوایح cft و پالرمو به گوش مسؤولان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

سجاد جباری با اشاره به اینکه دانشجویان حاضر در تحصن از همه دانشگاه های سطح شهر شیراز هستند، ادامه داد: تحصن پس از نماز جمعه آغاز شد و تا این لحظه، سخنرانی دانشجویی در خصوص لوایح استعماری cft و پالرمو، شعرخوانی حماسی و پخش کلیپ داشتیم.

 وی افزود: بیش از 200 دانشجو در تحصن حضور دارند که به مرور به تعداد آن ها افزوده می شود.

جباری از دعوت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله کلانتری و آیت الله دستغیب نمایندگان مردم فارس در مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از نماینده ولی فقیه در استان فارس برای حضور در جمع دانشجویان متحصن

دعوت از نماینده ولی فقیه در استان فارس برای حضور در جمع دانشجویان متحصن