مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 20:152019-02-15سياسي

سارق هایی که حبس آنها به اتمام رسیده یا عفو شوند، تحت نظارت قرار می گیرند


معاون نظارت بر دادسراها و ضابطین دادستانی کل کشور گفت: برای پیشگیری از سرقت و حفظ امنیت جامعه به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور اعلام شده است که دستور کنترل، - نظارت و پایش سارقین سابقه داری را که مجازات حبس آن ها به اتمام رسیده و یا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد عفو واقع شده اند را صادر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالصمد خرم آبادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای پیشگیری از سرقت و حفظ امنیت جامعه به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور اعلام شده است دستور کنترل، نظارت و پایش سارقین سابقه داری را که مجازات حبس آن ها به اتمام رسیده و یا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد عفو واقع شده اند صادر نمایند.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دستور پایش و کنترل سارقین سابقه دار در اجرای مواد 10 و 12 دستورالعمل اجرایی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار صادر شده است.

وی گفت: به موجب بند الف ماده 10 دستورالعمل اجرایی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار سازمان زندان ها مکلف است حداقل 72 ساعت قبل از آزادی مجرمان سابقه دار مراتب را به ضابطان ذی ربط (به منظور پایش بعد از آزادی) اعلام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق هایی که حبس آنها به اتمام رسیده یا عفو شوند، تحت نظارت قرار می گیرند

سارق هایی که حبس آنها به اتمام رسیده یا عفو شوند، تحت نظارت قرار می گیرند