مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 13:052019-02-15دانش

همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد


مراسم اختتامیه همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی امروز جمعه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جزیره قشم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم به ارائه مقالات در خصوص تبیین علمی نقش رهبری در جمهوری اسلامی ایران اختصاص داشت و در پایان این همایش دو روزه از مقالات برتر تجلیل شد.

دکتر غلامرضا خواجه سروی، دبیر علمی همایش گفت: در مجموع 110 مقاله به دست مسئولان برگزاری این همایش رسیده بود که به مدت سه ماه بررسی شدند و هیأت داوران 20 مقاله برتر را برای ارائه انتخاب کردند.

نمایندگانی از کشورهای عراق، مالزی، اندونزی، بحرین و عمان در این همایش حضور داشتند تا نگاه خود را درباره نقش رهبری جمهوری اسلامی ایران از خارج از کشور بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه همایش با اشاره به اینکه حساس ترین بخش انقلاب رهبری آن است ادوار زندگی امام راحل را به پنج دوره تقسیم کرد.

وی افزود: این پنج دوره شامل دوران تولد تا سال 1300، دوره تحصیل و تدریس از سال 1301 تا 1331، مرجعیت از فروردین 1340 تا پایان عمر، رهبری مبارزه سیاسی از مهر 1341 تا بهمن 1357 و رهبری نظام اسلامی از بهمن 57 تا خرداد 1368 می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد

همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد