مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 ساعت 13:152019-02-14سياسي

روایت نماینده خاش از حادثه تروریستی زاهدان


نمایده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان ابعاد این عملیات را بررسی و خطاب به حامیان این تروریست ها و اشرار تاکید کرد که انتقام خون شهدای پاسدار را می گیریم.

- علی کرد در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکوم کردن حادثه تروریسیتی سیستان و بلوچستان برای شهدای پاسدار این عملیات تروریستی علو درجات را از پیشگاه خداوند خواستار شد و با ابراز تأسف و بیان تسلیت به خانواده شهدای این حادثه گفت: این عمل بسیار ناشایست و ضد انسانی بود، حادثه شب گذشته در جاده سراوان_خاش به زاهدان و در حوزه فرمانداری زاهدان رخ داد.

گروه های معاند نظام، اشرار و تروریست ها از حامیان خود در آن سوی مرزها پول و دلار دریافت می کنند تا برنامه های تروریستی و انتحاری در مرزهای شرقی ایران ایجاد کنند.

وی افزود: این افراد برای ایام الله دهه فجر و روز 22 بهمن برنامه های خرابکارانه و تروریستی داشتند که با هوشیاری نیروهای مسلح مستقر در مرزها و هوشیاری مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند، اما این تروریست ها بعدد از این ناکامی باید به حامیان خود در قبال پول هایی که دریافت کرده بودند گزارش می دادند؛ بنابراین هنگامی که اتوبوس حامل عزیزان سپاه در جاده از سراوان قصد عزیمت به زاهدان را داشتند خورویی حامل مواد منفجره در نقطه کور مخابراتی و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نماینده خاش از حادثه تروریستی زاهدان

روایت نماینده خاش از حادثه تروریستی زاهدان