مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 ساعت 12:562019-02-14سياسي

نماینده مردم اراک در مجلس: حضور پررنگ زنان در جامعه از دستاوردهای انقلاب است


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله دستاوردهای انقلاب حضور و نقش فعال زنان در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی اکبر کریمی پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب زینب کبری(س) شهرستان اراک برگزاری این دست از نمایشگاه ها را فرصتی مغتنم برای دانش آموزان دانست و بیان کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی است تا نوجوانان با دستاورد و ارزش های انقلاب آشنا شده و تحلیل جامع و کامل از رخدادهای قبل از انقلاب داشته باشند.

  وی تصریح کرد: تحقق یک آینده روشن نیازمند تلاش و کوشش فراوان است و این امر بدون حضور جوانان و نوجوانان در صحنه ممکن نمی شود، در واقع دانش آموزان با اراده راسخ و اتکا به ارزش های انقلاب اسلامی می توانند آینده ای روشن تر از گذشته را برای ایران و جهان رقم بزنند.

  نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توطئه و دسیسه های دشمن در دو حوزه اقتصادی و جنگ نرم و رسانه ای طراحی شده است، اظهار کرد: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب می تواند راهی برای شناسایی و مقابله با هجمه های دشمن باشد.

  کریمی بیان کرد: حضور دانش آموزان در فعالیت های جمعی و تشکل های مدارس که برپایه اصول اخلاقی و اعتقادی شکل گرفته است عاملی برای رشد شخصیت اجتماعی و بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم اراک در مجلس: حضور پررنگ زنان در جامعه از دستاوردهای انقلاب است

نماینده مردم اراک در مجلس: حضور پررنگ زنان در جامعه از دستاوردهای انقلاب است