مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 بهمن 1397 ساعت 13:562019-02-11ورزشي

تراکتور هم بیانیه داد: نمی خواهند قهرمان شویم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، متن این بیانیه به شرح زیر است: بازی دو تیم تراکتورسازی و نساجی از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که اشتباهات داوری در نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم داشته و موجبات .

- در ادامه صدور بیانیه های مختلف از سوی تیم های لیگ برتری، باشگاه تراکتورسازی هم در اعتراض به شرایط موجود، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، متن این بیانیه به شرح زیر است: بازی دو تیم تراکتورسازی و نساجی از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که اشتباهات داوری در نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم داشته و موجبات از دست رفتن 2 امتیاز حساس برای نماینده فوتبال آذربایجان در کورس قهرمانی را فراهم کرد.

علاقمندان و عاشقان تیم تراکتورسازی به دور از همه هیاهو ها انتظار داشتند گروه داوری این دیدار به رهبری داور با تجربه ای همچون سید علی، قضاوت عادلانه ای در این مسابقه داشته باشند و نتیجه بازی منصفانه رقم بخورد که این اتفاق تلخ علاوه بر تزریق ناراحتی به جامعه هواداری تیم، به روح فوتبال پاک نیز خدشه وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور هم بیانیه داد: نمی خواهند قهرمان شویم!

تراکتور هم بیانیه داد: نمی خواهند قهرمان شویم!