مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 بهمن 1397 ساعت 13:162019-02-10سياسي

مجلس در صورت موافقت دولت، ساماندهی نیروهای شرکتی را تصویب می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام علیرضا سلیمی پیش از ظهر امروز در بازدید از اداره توزیع برق شهرستان محلات اظهار کرد: افزایش قیمت انشعاب برق برای مردم ایجاد مشکل کرده و در طول دو سال گذشته حدود 10 برابر شده است، واقعا علت این افزایش بی رویه قیمت چیست و مردم در فشار قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: پایداری برق شهرستان به واسطه پست برق 400 نسبت به چندسال گذشته اتفاق افتاده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس بیان داشت: طبق قانون انشعاب برق باید تا درب واحد تولیدی برود ولی وزارتخانه این کار را انجام نمی دهد و این موضوع خلاف قانون است و تولیدکنندگان را رنج می دهد.

  سلیمی افزود: چندین واحد صنعتی و تولیدی به بنده مراجعه کرده بودند که هزینه تیر برق و سایر هزینه ها را باید بدهند که برایشان دچار مشکل کرده بود، این عدم رعایت قانون توسط دولت و وزارتخانه هم مردم و هم شما را اذیت می کند.

وی گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و شرکت های واسطه پول را از وزارتخانه می گیرند و بخشی از آن را برمی دارد و بقیه را به نیروی شرکتی می دهد، چرا این ظلم به نیروها صورت می گیرد؟  نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: شبکه توزیع مستقیم این حقوق را به حساب نیرو واریز کند و با آن قرارداد ببندد، گاها شرکت در شرکت ایجاد کرده اند و یک شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در صورت موافقت دولت، ساماندهی نیروهای شرکتی را تصویب می کند

مجلس در صورت موافقت دولت، ساماندهی نیروهای شرکتی را تصویب می کند