مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 21:512019-02-09سياسي

مردم باحضور در راهپیمایی 22بهمن آخرین توطئه های دشمن را خنثی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، این مجمع با صدور اطلاعیه ای از ملت فهیم، افتخار آفرین و همیشه در صحنه ی ایران دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آخرین .

- مجمع تشخیص مصلحت نظام از ملت ایران دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن آخرین توطئه ها و تلاش های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، این مجمع با صدور اطلاعیه ای از ملت فهیم، افتخار آفرین و همیشه در صحنه ی ایران دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آخرین توطئه ها و تلاش های مذبوحانه ی دشمنان را خنثی کنند.

در این اطلاعیه ضمن دعوت از آحاد ملت ایران آمده است: به فضل الهی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و به شکرانه تداوم حرکت متعالی نظام اسلامی به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خیل عظیم مردم مسلمان و آرمانخواه ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باحضور در راهپیمایی 22بهمن آخرین توطئه های دشمن را خنثی کنند

مردم باحضور در راهپیمایی 22بهمن آخرین توطئه های دشمن را خنثی کنند