مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 09:552019-02-07پزشكي

رفع چالش دفع زباله های بیمارستانی با کیسه های نانو کامپوزیتی زیست تخریب پذیر


به منظور رفع چالش های موجود در دفع زباله های بیمارستانی، یکی از شرکت های فناوری با استفاده از نانو کامپوزیت ها، کیسه های آنتی باکتریالی را تولید کردند که قادر است از انتشار باکتری ها در فضای شهری جلوگیری کند ضمن آنکه کیسه های تولید شده زیست تخریب پذیر .

- به منظور رفع چالش های موجود در دفع زباله های بیمارستانی، یکی از شرکت های فناوری با استفاده از نانو کامپوزیت ها، کیسه های آنتی باکتریالی را تولید کردند که قادر است از انتشار باکتری ها در فضای شهری جلوگیری کند ضمن آنکه کیسه های تولید شده زیست تخریب پذیر هستند و در نهایت تبدیل به آب و دی اکسید کربن و زیست توده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیشتر کشورهای در حال توسعه بیماری های عفونی و بیمارستانی به یک مشکل مهم بهداشتی و زیست محیطی تبدیل شده و ادامه مدیریت ناصحیح این نوع پسماندها موجب اثرات نامطلوب نظیر آلودگی محیط و منابع آب، خاک و هوا و رشد و تکثیر ناقلین بیماری شده است.

این در حالی است که بر اساس قوانین پسماند و معاهدات بین المللی، زباله های بیمارستانی باید به صورت جداگانه و در کیسه های مخصوص قرار گیرند و پس از عادی سازی، با استانداردهای خاص در ماشین های ویژه حمل و تحت شدیدترین استانداردهای امحا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش دفع زباله های بیمارستانی با کیسه های نانو کامپوزیتی زیست تخریب پذیر

رفع چالش دفع زباله های بیمارستانی با کیسه های نانو کامپوزیتی زیست تخریب پذیر