مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 09:452019-02-04بين الملل

سخنگوی نظامی حزب الله عراق: واشنگتن به ایران تجاوز کند دست هایش را قطع می کنیم


سخنگوی نظامی حزب الله عراق به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و گفت که اگر آمریکا تصمیم بگیرد به ایران و یا سوریه حمله کند دست هایش را قطع خواهیم کرد.

- سخنگوی نظامی حزب الله عراق: واشنگتن به ایران تجاوز کند دست هایش را قطع می کنیم سخنگوی نظامی حزب الله عراق به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و گفت که اگر آمریکا تصمیم بگیرد به ایران و یا سوریه حمله کند دست هایش را قطع خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق در گفت وگو با شبکه المیادین در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفت: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که به ایران و یا سوریه حمله کند دست هایش را قطع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ حق ندارد به تجاوز به ایران از طریق خاک عراق فکر کند افزود: پارلمان عراق باید لایحه خروج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کند.

الحسینی در ادامه گفت که با توجه به اظهارت ترامپ مأموریت جدید ارتش آمریکا روشن شد و نیروهای مقاومت از خیلی وقت پیش اهداف آمریکا را می دانست.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آمریکایی اجازه ندارند که در مناطق مرزی تحرکاتی داشته باشند و همچنین نمی توانند به هیچ طرفی تجاوز کنند افزود: نیروهای مقاومت دلایل، گزینه ها و توان مقابله با نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نظامی حزب الله عراق: واشنگتن به ایران تجاوز کند دست هایش را قطع می کنیم

سخنگوی نظامی حزب الله عراق: واشنگتن به ایران تجاوز کند دست هایش را قطع می کنیم