مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 13:252019-02-03بين الملل

افزایش چشمگیر بازگشت نظامیان انگلیسی به دلیل مشکلات روانی


آمار و ارقام جدید نشان می دهند که از هر 10 نظامی انگلیسی که از میادین عملیاتی خارج و به انگلیس برگردانده می شوند، یک مورد از مشکلات روحی روانی رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تلگراف، در آمار و ارقام نشان می دهد که در طول سال گذشته میلادی بالغ بر 121 نظامی زن و مرد ارتش انگلیس که در عملیات هایی در خارج از این کشور حضور داشته اند، در نتیجه مشکلات سلامت روان نظیر افسردگی، اضطراب، استرس و اختلال PTSD مجبور به ترک حوزه عملیاتی و بازگشت به کشور شده اند.

این در حالی است که بر اساس این گزارش، مشکلات روحی روانی دومین دلیل اصلی برای خارج کردن این نظامیان و بازگرداندن آنها به انگلیس از عملیات ها است و رده اول مربوط به جراحت های اعضای بدن است.

در همین حال آمار نشان می دهد که تعداد نظامیان بیشتری به دلیل مشکلات روحی روانی نسبت به مسائل دیگر شامل اختلال در اعضای بدن، مشکل قلبی یا جراحت در ستون فقرات از میادین عملیاتی خارج گردیده و به انگلیس برگردانده می شود.

معمولاً پرسنل نظامی که در جریان عملیات ها از سوی مقامات فاقد صلاحیت برای ادامه شرکت در عملیات تشخیص داده شوند، از طریق هلی کوپتر و یا هواپیماهای ترابری به انگلیس باز گردانده می شود تا مورد معالجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر بازگشت نظامیان انگلیسی به دلیل مشکلات روانی

افزایش چشمگیر بازگشت نظامیان انگلیسی به دلیل مشکلات روانی