مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 14:462019-02-02سياسي

جایگاه ایران در منطقه تحت عنوان یک قدرت و دست برتر شناخته می شود


امام جمعه یزد در آیین زنگ انقلاب با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران قبل از انقلاب اسلامی پایگاهی برای جهان خواران بود، گفت: جایگاه ایران در منطقه تحت عنوان یک قدرت و دست برتر شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب که در دبیرستان نمونه ملک ثابت استان یزد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک رخداد الهی بود که خداوند آن را آغاز، هدایت و همواره از آن پشتیبانی کرده است.

وی با اشاره به دشمنی های پی درپی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده این مرزوبوم از همان ابتدای آغاز حرکت امام خمینی (ره)، در راستای تخریب این قیام از هیچ اقدامی دریغ نکردند تا این انقلاب پا نگیرد، اما خوشبختانه این انقلاب در سایه عنایت خداوند در این چهل ساله در همه زمینه های رشد داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران قبل از انقلاب اسلامی پایگاهی برای جهان خواران بود؛ چنانچه همه مستکبران و سلطه گران جهان قبل از انقلاب اسلامی، ایران را مأمنی برای منافع خود می دانستند؛ اما امروزه این روال از بین رفته و دشمن در همین راستاست که از دشمنی های خود دست برنمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ایران در منطقه تحت عنوان یک قدرت و دست برتر شناخته می شود

جایگاه ایران در منطقه تحت عنوان یک قدرت و دست برتر شناخته می شود