مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 ساعت 11:062019-01-31اقتصادي

خسارت 50 میلیارد ریالی سیلاب به شبکه توزیع برق لرستان


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: مطابق برآوردهای اولیه میزان خسارت سیل به شبکه برق لرستان بین چهار تا پنج میلیارد تومان بوده است.

- فریدون خودنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد، بیان کرد: در حال ارزیابی میزان خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق استان بعد از سیلاب اخیر هستیم اما طبق پیش بینی ها احتمالا میزان این خسارت ها بین چهار تا پنج میلیارد تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنها یک روستا که دارای  پنج خانوار بوده در حال حاضر برق نداشته که علت قطعی برق آن  نیز نبود راه دسترسی به این منطقه است، افزود: شبکه توزیع برق روستا های مناطق کشور، تنگ هفت، چم سنگر، روستاهای پل دختر،کوهدشت شمالی منطقه خاور نورآباد و بخش هایی از روستاهای الیگودرز و ازنا دچار آسیب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد:بعد از تخریبی که توسط سیلاب برای شبکه توزیع برق استان رخ داد نیروهای شرکت برق با تلاشی خستگی ناپذیر اقدام به تعمیر این آسیب ها کرده اند.

خودنیا با بیان اینکه تعمیراتی که تا به امروز انجام شده به صوت مقطعی است، تصریح کرد: در صورت جذب اعتبار از ستاد بحران، به زودی عملیات اصلاح شبکه استان شروع خواهد شد که با توجه به خسارت های وارد شده این عملیات حداقل یک سال طول خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیارد ریالی سیلاب به شبکه توزیع برق لرستان

خسارت 50 میلیارد ریالی سیلاب به شبکه توزیع برق لرستان