مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 16:352019-01-24سياسي

یادواره شهید خلبان محمد عبدلی در ملایر برگزار شد


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه همه وظیفه داریم تا هر کاری از دستمان برمی آید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران قدر انقلاب اسلامی انجام دهیم، - گفت: امروز مصادف به شب هفت حادثه دلخراش سقوط هواپیمایی بویینگ 707 ارتش جمهوری اسلامی، یادواره شهید خلبان محمد عبدلی یکی از جان باختگان این حادثه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید کتابی شامگاه دیشب در حاشیه این مراسم که در حسینیه سیدالشهدا ملایر با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، افزود: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه خون هزاران شهیدی است که تقدیم به انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حادثه هواپیمایی بویینگ 707 ارتش جمهوری اسلامی ایران 5 تن از شهدا متعلق به استان همدان بوده که یکی از این شهدا ملایری است، شهادت امیرسرتیپ دوم خلبان محمد عبدلی را تسلیت گفت و ادامه داد: در شهرستان ملایر 9 شهید خلبان داریم که باعث افتخار این منطقه و استان است.

وی تصریح کرد: خانواده شهید عبدلی در تهران زندگی می کنند و پیکر مطهر ایشان نیز در تهران به خاک سپرده شده است، اما مراسم شب هفت و یادواره این شهید بزرگوار در زادگاهش ملایر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید خلبان محمد عبدلی در ملایر برگزار شد

یادواره شهید خلبان محمد عبدلی در ملایر برگزار شد