مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 03:052019-01-23سياسي

ذی نفعان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان چه کسانی هستند؟


یک کارشناس مسائل شبه قاره با بیان این که انتخابات آینده افغانستان مهم و تعیین کننده است، گفت: تنها رای مردم نیست که تعیین کننده است بلکه دو عنصر قومیت و مذهب نیز موثر هستند ضمن این که کشورهایی مانند اروپا و آمریکا که حضور نظامی دارند اگر مستقیم نباشد .

- یک کارشناس مسائل شبه قاره با بیان این که انتخابات آینده افغانستان مهم و تعیین کننده است، گفت: تنها رای مردم نیست که تعیین کننده است بلکه دو عنصر قومیت و مذهب نیز موثر هستند ضمن این که کشورهایی مانند اروپا و آمریکا که حضور نظامی دارند اگر مستقیم نباشد به طور غیرمستقیم نیز در انتخابات تاثیرگذار هستند.

پیرمحمد ملازهی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از شرایط افغانستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 98 با توجه به کاندیداهای مختلفی که در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده اند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده 16 نفر ثبت نام کرده اند که برخی از آن ها ناشناخته هستند یعنی برای جامعه خیلی مطرح نیستند، اما برخی دیگر افراد شناخته شده و فعالی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به افرادی که ثبت نام کرده اند، به نظر می رسد سه خط فکری با یکدیگر مقابله یا مبارزه خواهد کرد، یعنی یک جریان اشرف غنی رییس جمهور فعلی است که خواهان تمرکز در قدرت بوده و وارد این دوره از رقابت شده و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذی نفعان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان چه کسانی هستند؟

ذی نفعان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان چه کسانی هستند؟